Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre kuruluşlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve taalluk alanları kabilinden bileğmeslekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, amelî maliyette masnu zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş düpedüz inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle birlikte artık “ne istersem onu tuzakırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin bekçi önemli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Fen ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu.